poniedziałek, 30 października 2017

biblioteczny bookhaul #9


Wciąż nie są to obiecane recenzje Szamanki od Umarlaków i Mitologii Nordyckiej, a teraz jeszcze dochodzi do tego grona skończone dosłownie wczoraj Na krawędzi wszystkiego, ale jeszcze zanim dobrze się za nie wezmę, chciałabym podzielić się z wami wynikami ostatnich łowów bibliotecznych. Tym razem zostałam od samego progu bardzo serdecznie powitana ze stwierdzeniem, że naprawdę dawno mnie nie było. To jest prawda, a do tego jeszcze wybrałam się tylko dlatego, że kończył mi się termin. Wybaczcie książki, ale dorosłe życie ssie.

Zaś zaraz po odłożeniu przeczytanych pozycji na kontuar poinformowano mnie o półeczce z nowymi książkami, więc od razu się tam udałam. Znalazłam tam naprawdę wiele ciekawych pozycji, ale z bólem serca ograniczyłam się do trzech, czyli Królewskiej Talii Marcina Mortki, bo bardzo chciałam przeczytać coś spod jego pióra, Buntowniczkę z Pustyni Alwyn Hamilton, bo wszyscy tak zachwalają, a także pierwszy tom trylogii o Lumikki Andersen, czyli Czerwone, jak krew Salli Simukka, bo od dawna mam w planach przeczytanie tej fińskiej serii (tak, specjalnie podkreśliłam pochodzenie powieści). Dalej moje kroki zawitały w dziale z kryminałami, aby zaopatrzyć się w ostatni tom trylogii Millenium, czyli Zamek z piasku, który runął Stiega Larssona, bo jestem nią zachwycona. Na koniec zajrzałam jeszcze na krótką chwilę do fantastyki, gdzie znalazłam Niepowszednich. Porwanie Justyny Drzewickiej. No i oczywiście wybrałam jeszcze coś dla taty, co na szczęście nie zajęło mi zbyt wiele czasu, bo jesteśmy na etapie ksiażek Bernarda Cornwella. Gorzej, jak ja już wszystkie przeczyta!

Ogólnie bardzo miło było znowu wrócić między te półki i jednocześnie była to naprawdę udana wizyta, bo chciałam wziąć dużo więcej niż mogłam unieść, ale na szczęście się pohamowałam. Mam nadzieję, że bardzo znowu znajdę czas, żeby zajrzeć. A do was mam tylko pytanie czy czytaliście którąś z tych książek i moglibyście podzielić się opinią? A może wręcz przeciwnie, chcielibyście poznać moją zdanie na temat, na którejś z nich? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...