środa, 13 września 2017

English Matters nr 66


Uświadomiłam sobie ostatnio, że bardzo dobrze zrobiłam, że zgodziłam się na recenzowanie English Matters, ponieważ nie straciłam kontaktu z językiem i wciąż wiele pamiętam, choć nie miałam żadnych zajęć już od ponad 4 miesięcy. Kolejny numer bardzo mnie zaciekawił ze względu na główny artykuł, czyli The Naked Truth. Wyjaśnia on, jak ważną rolę, jaką odgrywa golizna w reklamie i choć dla mnie osobiście nie był on bardzo odkrywczy to bardzo miło mi się go czytało, a osobom, które nie miały wcześniej styczności z tym tematem, może wiele rozjaśnić.

Poza tym przeczytacie w nim o:

  • twórczości kontrowersyjnej artystki Yayoi Kusamy, 
  • tradycji, obyczajach i funkcjonowaniu na przestrzeni lat państwa Wikingów, 
  • historii pałacu Buckingham, 
  • pewnych bardzo pomocnych stworkach z brytyjskich mitologii, których nazwa niesamowicie przypomina pewien deser, 
  • Poldarku (tak tak, tym serialu), 
  • tragicznym stanie amerykańskiej opieki medycznej, 
  • grupach ulubionych słów, 
  • rozumienie osób anglojęzycznych 
  • urokach miasta Winchester.



Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media

Magazyny językowa * Kiosk Colorful Media


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...