poniedziałek, 4 września 2017

Biblioteczny Bookhaul #8


Jeden ze swoich wolnych dni wykorzystałam na odwiedzenie biblioteki, po dwóch miesiącach nieobecności tam. Co prawda po raz kolejny nie przeczytałam wszystkich książek, które miałam wypożyczone, ale przynajmniej suma oddanych, równa się sumie wypożyczonych, a przede wszystkim większość, które wzięłam nie były jakimś bardzo spontanicznym wyborem. Mam pewność, że w jakimś stopniu mi się spodobają.

Zaczynając od dołu, mam dwie książki Andrzeja Pilipiuka, który ostatnio przełamał moją niemoc czytelniczą po rozczarowującym lipcu. Zabrałam ze sobą drugi tom Kuzynek Kruszewskich, czyli Księżniczkę oraz pierwszy tom serii Drogi do Nidoras, czyli Oko Jelenia i okropnie nie mogę się doczekać lektury obu. Następnie mój długo wyczekiwany piąty tom serii o Jane Rizzoli i Maurze Isles, czyli Autopsja Tess Gerritsen. Mam nadzieję, że była warta tego oczekiwania! Dalej wybrałam Nieznane Lata T.A. Barron, czyli pierwszy tom przygód Merlina (tak, tego Merlina od króla Artura), ponieważ polecił mi to pewien bardzo sympatyczny pan spotkany w pociągu z Warszawy, po tym jak zobaczył, że zaczytuję się we Flanaganie. No i na koniec jedyna książka, której wcześnie nawet nie miałam w planach przeczytać, czyli Smoki Upadłego Słońca Margaret Weis i Tracy Hickman, którą wzięłam tylko dlatego, że jest o smokach, a nie miałam pomysłu, co innego wziąć.

Czytaliście którąś z tych książek? Jak wam się podobały? A może jesteście ciekawi, co ja sądzę o nich i chcecie, żebym którąś przeczytała w pierwszej kolejności? Co wy ostatnio wypożyczyliście z biblioteki? I najważniejsze pytanie: Podoba wam się taka wersja bookhauli, czy może wolicie te stare, gdzie wszystko wypunktowuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...