czwartek, 31 sierpnia 2017

Podsumowanie sierpnia

Po niesamowicie nieudanym lipcu przychodzi czas na całkiem spokojny i obfitujący w ciekawe lektury sierpień. Spędziłam go przede wszystkim w pracy oraz na czytaniu książek czy spotkaniach ze znajomymi, a na blogu pojawiało się najwięcej recenzji, które od dosyć długiego czasu czekały na opublikowanie. Tym samym skończył mi się zapas zebrany przed klasą maturalną, a właśnie zaczęłam dość sporą książkę, czyli Królową Cieni Sarah J. Maas, więc pewnie zajmie mi to trochę czasu i w najbliższym czasie raczej będę was raczyć postami okołoksiążkowymi lub czymś niezwiązanym z literaturą, a mam kilka pomysłów (kto się cieszy?). Przeczytałam 9 książek, co jest naprawdę świetnym wynikiem zwłaszcza, że ze wszystkich jestem mniej lub bardziej zadowolona. Niestety mądra ja, zapomniałam zrobić zdjęcie wszystkich przed wizytą w bibliotece, a co za tym idzie na zdjęciu widzicie tylko te, które posiadam na własność w wersji papierowej. Niemniej to był bardzo udany okres.

Przeczytane: 9

Pilipiuk Andrzej Kuzynki 8/10
Bonk Krzysztof Genesis 7/10
Dayton Arwen Elys Poszukiwaczka 6/10
Bonk Krzysztof Apokalipsa 7/10
Gerritsen Tess Grawitacja
Chima Cinda Williams Zaklinacz Ognia 6/10
Bonk Krzysztof Genesis II 7/10
Urbanowicz Artur Gałęziste 7/10
Clarke Susanna Jonathan Strange i pan Norrel. Tom 1. 7/10

Najlepsza książka:

Pilipiuk Andrzej Kuzynki

Najgorsza książka:

Dayton Arwen Elys Poszukiwaczka/ Chima Cinda Williams Zaklinacz Ognia

Tymczasem na blogu:

Wyświetleń: 80 643
Obserwatorów: 173
Polubień fanpage'a: 96
Obserwatorów instagrama: 356

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...