czwartek, 10 sierpnia 2017

English Matters nr. 65



W obecnej chwili kontakt z językiem angielskim jest dla mnie bardzo ważny. Już przez dwa miesiące nie miałam żadnych zajęć, używałam go sporadycznie i taki stan rzeczy utrzyma się przez kolejna dwa. Nie chciałabym jednak skazać się na zaniedbanie, a tym samym zapomnienie tego języka, ponieważ jego znajomość jest bardzo przydatna przy ścieżce zawodowej, którą obrałam. Właśnie dlatego jeszcze bardziej się cieszę, że zdecydowałam się na recenzowanie magazynów English Matters, choć nie do końca jestem zadowolona z tego numeru. Po raz kolejny wydawca postarał się o bardzo ciekawą, minimalistyczną okładkę, jednak niewiele w nim było artykułów, które by mnie zaciekawiły. Tekst o córce Donalda Trumpa był napisany w ciekawy sposób i przedstawiał niezwykle interesującą kobiecą postać. Połączenie pracy z wakacjami był ciekawy sam w sobie, jednak to typowy artykuł, w którym przedstawiono wady i zalety tego rozwiązania. Brytyjskie śniadania na początku mnie zainteresowały, jednak szybko się znudziłam. Ogółem najlepszym artykułem był ten nawiązujący do okładki, w którym dokładnie wyjaśniono zawiłości przy używaniu liczebników, ułamków, miar czy określeń typu "a little bit" czy "a lot of". Kolejnym świetnym rozwiązaniem było napisanie tekstu o tym, kiedy używać "make", a kiedy "do". Dalej można się również dowiedzieć, gdzie najlepiej spędzić wakacje, żeby jednocześnie odpocząć i poimprezować w tym samym czasie. Oczywiście można przeczytać jeszcze kilka innych tekstów, o serialu na podstawie książek Charleine Harris, ale opowiedziałam o tych, które zainteresowały mnie najbardziej. Całe wydanie oceniłabym, jako dobre, jednak nie pochłonęło mnie jakoś bardzo.

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...