sobota, 3 czerwca 2017

Bookhaul - maj 2017

bookhaul, maj

Oprócz tego, że w maju wiele działo się w moim prywatnym życiu - matury, szukanie stażu i składanie papierów na studia - to udało mi się nie zaniedbać ani bloga, ani czytania. Biblioteczka prężnie działała w tym czasie, a ja poznałam kilka nowych, wspaniałych historii. Czerwiec zapowiada się podobnie, ponieważ w maju przybyło do mnie całkiem sporo egzemplarzy recenzenckich, którymi chciałabym się dzisiaj wam pochwalić, a poza tym niebawem wypadają moje urodziny, więc na pewno wzbogacę się o kilka nowych pozycji. Jednak wróćmy do tematu, czyli przedstawienie wam książek, których właścicielką zostałam w ubiegłym miesiącu. Jeśli chodzi o liczby to jest ich 13 z czego 5 już za mną, 1 w trackie i 4 zrecenzowane, a są to:

  • Korona w Mroku, Dziedzictwo Ognia, Królowa Cieni i Imperium Burz Sarah J. Mass od Grupy Wydawniczej Foksal, jest właśnie w trakcie czytania pierwszej z nich, więc niebawem będziecie mogli przeczytać jej recenzje,
  • Lato Eden Liz Flanagan, od Wydawnictwa IUVI, której recenzje możecie przeczytać o tutaj,
  • Płytkie Groby Jennifer Donnelly, również od Grupy Wydawniczej Foksal, a jej recenzje znajdziecie tutaj,
  • Olga i osty Agnieszki Hałas, jw., ale jeszcze nie zabrałam się za jej czytanie,
  • Wyspa Mgieł Marii Zdybskiej, od Wydawnictwa Genius Creations która jest już za mną i aktualnie dopiero szykuje swoją opinię o niej, więc nie wiem, czy kiedy ukaże się ten post będzie na blogu,
  • Poradnik dla smoków. Jak sprawić by twój człowiek zmądrzał? Laurence'a Yeppa i Joanne Ryder, w ramach niespodzianki od Wydawnictwa IUVI, jej również jeszcze nie przeczytałam,
  • Kłamca i Szpieg Rebecki Stead, od Wydawnictwa IUVI, której recenzje znajdziecie tutaj,
  • Komandoria '54 Marcina A. Guzka, od Wydawnictwa Genius Creations, do którj nie zdążyłam jeszcze nawet zajrzeć, ale mam nadzieję zrobić to niebawem,
  • Kości Skryby Brandona Sandersona, druga z niespodzianki od Wydawnictwa IUVI, której jestem chyba najbardziej ciekawa ze wszystkich, ale niestety jeszcze nie miałam czasu po nią sięgnąć,
  • Grimm City. Bestie Jakuba Ćwieka, od Wydawnictwa Sine Qua Non, której recenzja znajduje się już na blogu, o tutaj.
Oczywiście serdecznie dziękuję wszystkim wydawnictwom za zaufanie i egzemplarze. Was z kolei zachęcam do podzielenia się ze mną waszą opinią na temat powyższych książek, które udało wam się już przeczytać. Możecie też napisać, od której chcielibyście, żebym zaczęła, bo ciekawi was moje opinia lub pochwalić się co do was przybyło w maju! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...