środa, 17 maja 2017

W najbliższym czasie... #2

Nazbierało się kilka kolejnych zapowiedzi i wydarzeń, o których warto was poinformować na blogu, dlatego witam w kolejnej odsłonie, od teraz, nowego cyklu pod tytułem W najbliższym czasie.... Będzie się on pojawiał nieregularnie, ponieważ nie zawsze będę miała coś do przekazania, ale mam nadzieję, że wybrane przeze mnie informacje was zainteresują.

Na Warszawskich Targach Książki będziecie mogli spotkać się z Agnieszką Hałas, czyli autorką książki Olga i osty. Wszystkie informacje na poniższej grafice. Wybieracie się? Ja niestety nie, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku będę miała możliwość spotkania się z wami i autorami na Pyrkonie lub WTK.
spotkanie autorskie, agnieszka hałas, olga i osty, warszawskie targi książki

okładka, festiwal, andrzej dziurawiecAutor: Dziurawiec Andrzej
Tytuł: Festiwal
Wydawnictwo: W.A.B.
Premiera: 24 maja 2017
Dlaczego?
Wyczuwam mroczną historię kryminalną z bardzo kontrowersyjnym tematem w tle, opierającym się o rasizm wobec osób odmiennej orientacji seksualnej. Nigdy wcześniej nie czytałam jeszcze takiej historii i jestem ogromnie ciekawa.
Więcej informacji.


okłada, wszyscy patrzyli, nikt nie widział, tomasz marchewkaAutor: Marchewka Tomasz
Tytuł: Wszyscy patrzyli, nikt nie widział
Wydawnictwo: SQN
Premiera: 24 maja 2017
Dlaczego?
Ponieważ nigdy nie zawiodłam się na fantastyce od SQN, a debiut pana Tomka niesamowicie kojarzy mi się z uwielbianym przeze mnie Grimm City. Mam nadzieję na podobny klimat opowieści.
Więcej informacji.


okładka, zimowy monarcha, bernard cornwellAutor: Cornwell Bernard
Tytuł: Zimowy Monarcha
Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 24 maja 2017
Dlaczego?
Uwielbiam poznawać legendy i mity różnych ludów, a legenda o królu Arturze w pewien sposób łączy się z moim dzieciństwem, dlatego jestem niesamowicie ciekawa ujęcia jej przez Bernarda Cornwella.
Więcej informacji.



Jesteście zainteresowani którąś z tych premier lub spotkaniem z autorką? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...