środa, 31 maja 2017

Podsumowanie maja

książki, przeczytane, maj
Maj był jednym z najbardziej zakręconych miesięcy w moim życiu, bo zaczął się oczywiście od najważniejszego egzaminu w moim życiu, czyli matury. Myślę, że przebrnęłam przez nią bez szwanku i spokojnie wszystko zdałam, choć stres był naprawdę mocny, zwłaszcza przed ustnym polskim, którego w sumie bałam najbardziej. Nie mieliśmy takiego stricte próbnego, że podchodzimy, losujemy, przygotowujemy się i wypowiadamy, tylko dostawaliśmy kartkę z zadaniem i mieliśmy się przygotować, a tam padało na jedną osobą z klasy, która miała przedstawić swoją wypowiedź, lub robiliśmy to w grupach. Potem zrobiłam sobie chwilę przerwy, którą oczywiście spędziłam na czytaniu książek. Końcówka to już kolei załatwienia swojej przyszłości, ale jestem na dobrej drodze, bo jak na razie wszystko idzie po mojej myśli. Znalazłam już staż w swoim zawodzie, tylko muszę uzupełnić badania lekarskie, a szef wydaje się naprawdę całkiem sympatycznym człowiekiem i złożyłam papiery na uczelnie. Czekam już tylko na wyniki i będę studentką. W sumie, pomimo tego, że dużo czasu zeszło mi na zajmowanie się swoim prywatnym życiem, to również czytanie poszło całkiem nieźle. Co prawda miałam nadzieję, że uda mi się pobić mój osobisty rekord, ale ostatecznie jestem zadowolona z tego miesiąca.

Przeczytane: 9

Liu Ken Ściana Burz 10/10
Lee Tosca Potomkowie 3/10
Wells Herbert George Wehikuł Czasu 10/10
Stead Rebecca Kłamca i Szpieg 7/10
Donnelly Jennifer Płytkie Groby 7/10
Bonk Krzysztof Pulpa Owocowa i Ostry Sos Chili 7/10
Ćwiek Jakub Grimm City. Bestie 8/10
Flanagan Liz Lato Eden 6/10
Zdybska Maria Wyspa Mgieł 7/10

Najlepsza książka:

Liu Ken Ściana Burz/Wells Herbert George Wehikuł Czasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...