niedziela, 23 kwietnia 2017

W najbliższym czasie...

Chciałabym tylko wykorzystać chwilę spokoju, żeby opowiedzieć wam o najbliższych premierach, które mnie zainteresowały. Są to w większości kolejne tomy serii, które rozpoczęłam lub rozpocznę czytać w najbliższym czasie, dzięki uprzejmości wydawnictw, z którymi współpracuję - ich recenzję na pewno ukażą się na blogu - ale potraktowałam ten post również, jako pretekst do poszukania innych ciekawych pozycji, które chciałabym przeczytać. Oto one:

Autor: Lee Tosca
Tytuł: Pierworodna
Seria: Piętno Krwawej Hrabiny #2
Wydawnictwo: IUVI
Premiera: 26 kwietnia 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
Niebawem zabieram się za lekturę pierwszego tomu. Jestem niezwykle ciekawa nawiązania do historii Anglii, a także - jak widać na okładce - ma ona jakiś związek z Londynem, a ja uwielbiam czytać o Londynie!
Więcej informacji: http://iuvi.pl/ksiazka/pierworodna/



Autor: Zdybska Maria
Tytuł Wyspa Mgieł
Seria: Krucze Pierścienie #1
Wydawnictwo: Genius Creations
Premiera: 10 maja 2017
Dlaczego chce przeczytać?
Rzadko zawodzę się na książkach od tego wydawnictwa. Jeśli nie są genialne to przynajmniej dobrze się przy nich bawię. Poza tym głównie wydają polskich debiutantów, których bardzo chcę wspierać.
Więcej informacji: https://geniuscreations.pl/ksiazki/wyspa-mgiel-maria-zdybska/



Autor: Guzek Marcin A.
Tytuł: Komandoria 54
Seria: Szare Płaszcze #1
Wydawnictwo: Genius Creations
Premiera: 10 maja 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
jw.
Więcej informacji: https://geniuscreations.pl/ksiazki/szare-plaszcze-komandoria-54-marcin-a-guzek/







Autor: Dennard Susan
Tytuł: Wiatrodziej
Seria: Czaroziemie #2
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Premiera: 10 maja 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
Pierwsza część całkiem mi się podobała, więc chciałabym poznać dalsze losy bohaterów.
Więcej informacji: http://www.wsqn.pl/ksiazki/wiatrodziej/





Autor: Ćwiek Jakub
Tytuł: Grimm City. Bestie
Seria: Grimm City #2
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Premiera: 10 maja 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
Nie dość, że napisana przez jednego z moich ulubionych pisarzy to jeszcze kolejna część niesamowitego, mrocznego thrillera fantastycznego będącego jednocześnie retellingiem baśni od braci Grimm. Czego chcieć więcej?
Więcej informacji: http://www.wsqn.pl/ksiazki/grimm-city-bestie/


Autor: Gray Claudia
Tytuł: Tysiąc odłamków ciebie
Wydawnictwo: Jaguar
Premiera: maj 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
Wydaje mi się, iż będzie to coś innego niż zwykła młodzieżówka. Przede wszystkim - mam nadzieję - będzie w niej dużo informacji o teoriach naukowych m.in. teorii światów równoległych i będzie też wątek kryminalny. :)
Więcej informacji: http://wydawnictwo-jaguar.pl/books/tysiac-odlamkow-ciebie/

Autor: Marwood Alex
Tytuł: Najmroczniejszy sekret
Wydawnictwo: Albatros
Premiera: 10 maja 2017
Dlaczego chcę przeczytać?
Pierwsza książka tej autorki, która ukazała się w Polsce, bardzo mi się podobała. Była świetnym thrillerem psychologicznym, o czym będziecie mogli przeczytać w recenzji, która ukaże się za czas jakiś. Niemniej z tego powodu chciałabym przeczytać również inne jej książki.
Więcej informacji


Zainteresowała was któraś z tych premier? A może sami czekacie teraz na jakieś niesamowite książki? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...