piątek, 31 marca 2017

Podsumowanie marca



Właśnie minął trzeci miesiąc tego roku, pierwszy w na tyle ciepły żeby wreszcie zrzucić zimowe kurtki (żeby potem wylądować w łóżku, z gorączką), ale nie mam zielonego pojęcia, o czym właściwie tutaj napisać. W marcu działo się wiele rzeczy i przez to jakoś szybko mi uciekł. W szkole wszyscy gorączkowo szykują się do zakończenia roku szkolnego i nieubłaganie nadchodzących matur - nawet ja zaczęłam się uczyć do rozszerzonej matmy. Niewiele weekendów w całości spędzam w domu. Stąd też moje zaskoczenie bardzo dobrym wynikiem w czytaniu oraz statystykami bloga, które niesamowicie skoczyły w górę. :) Oby tak dalej!

Książka miesiąca:

Przeczytane: 9

Hassan Ahsan Ridha Trupojad i Dziewczyna 6/10
Łukawski Jacek Grom i Szkwał 8/10
Jadowska Aneta Akuszer Bogów 8/10
Dobro Złem Czyn 9/10
Yep Laurence, Ryder Joanne Poradnik dla smoków. Żywienie i Wychowanie Ludzi 7/10
Pennypacker Sara Pax 7/10
Hrycyszyn Anna Zatopić "Niezatapialną" 6/10
Tregillis Ian Powstanie 9/10
Scott Victoria Tytany 7/10

Najgorsza książka: Hassan Ahsan Ridha Trupojad i Dziewczyna / Hrycyszyn Anna Zatopić "Niezatapialną"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...