wtorek, 28 lutego 2017

Podsumowanie lutego

Luty dobiegł końca i przede mną już tylko ostatnia prosta do matury.  Przyznam, że co prawda nie uczę się tak pilnie, jak planowałam w wakacje, ale z drugiej strony nie spodziewam się też jakiejś spektakularnej klęski w maju. Trzymam się myśli, że zdam bez problemu i więcej też nie oczekuję. W tej chwili nie mam nawet jakiegoś konkretnego pomysłu na siebie, więc chyba raczej nie będę pchać się na bezsensowne, w takiej sytuacji, studia, tylko zrobię sobie rok lub więcej przerwy i spróbuję znaleźć jakąś pracę, żeby usamodzielnić się finansowo. O dziwo, wciąż znajduję całkiem sporo czasu na czytanie (pewnie dlatego, że czytam w każdej możliwej chwili i nawet powoli wracam do robienia tego w autobusie) czy napisania posta i odwiedzenie waszych blogów. Dalej mogę również przyznać, że w momencie, kiedy tego czasu naprawdę zabraknie to nie zostaniecie z niczym, bo jestem uzbrojona w całkiem sporą ilość notek na tę okoliczność. Zostawmy jednak ten czas w sferze prawdopodobieństwa, a przyjrzyjmy się temu, jak czytelniczo i blogowo wyglądał mój luty, bo udało mi się znaleźć sposób na spadającą ostatnio ilość wyświetleń. Po prostu wstawiam coś częściej i rzeczywiście jest lepiej. Jesteście bardziej aktywni w Biblioteczce.

Książka miesiąca:

Przeczytane: 8

Frey James, Johnson-Shelton Nils Endgame. Wezwanie 7/10
George Nina Księżyc nad Bretanią 8/10
Mrożek Sławomir Tango 7/10
Frey James, Johnson-Shelton Nils Klucz Niebios 7/10
Sanderson Brandon Piasek Raszida 7/10
Radosz Joanna Krystyna Czarna Książka. Antologia Opowiadań Żużlowych 7/10
Frey James, Johnson-Shelton Nils Reguły Gry 7/10
Matharu Taran Summoner. Początek 5/10

Najgorsza książka: Matharu Taran Summoner. Początek

Tymczasem na blogu:

Wyświetleń: 52 540
Obserwatorów: 142
Polubień fanpage'a: 71

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...