piątek, 24 lutego 2017

Jak dobrze znasz Suomi? #1


Zawsze byłam niesamowicie ciekawa co tak naprawdę wiedzą o mnie moi czytelnicy. Jakie mają mniemanie o mojej osobie poprzez pryzmat oblicza, które pokazuje na blogu. Z tą myślą właśnie powstał pomysł na taką małą zabawę w tego, kto wie o mnie najwięcej. Ułożyłam piętnaście pytań na temat moich preferencji czytelniczych i wysłałam je do kilku blogerów, którzy z ogromną chęcią zgodzili się wziąć udział. Na pierwszy rzut idzie stały bywalec moich collabów (jakkolwiek to nazwać) z innymi blogerami, czyli Kitty Ailla! Jesteście ciekawi jak sobie poradziła? :)

1. Jaka jest moja ulubiona książka?

Strzelam - Studnia Zagubionych Dusz albo któraś z M. Kisiel, czyli Nomen omen/ Dożywocie. :)

ŻLE
Prawidłowa odpowiedź brzmi Królowie Dary Kena Liu :)

2. Jaka jest moja ulubiona polska pisarka?

Marta Kisiel!

DOBRZE!
Tu chyba nikt nie miał wątpliwości.

3. Na punkcie jakiej pisarki miałam obsesje w te wakacje?

Nie jestem pewna.... Ale kojarzę, że zaczęłaś wtedy cykl z literaturą fińską, więc może to będzie tamta autorka? :) (po odszukaniu postu już wiem, jak ma na nazwisko!) L. Lehtolainen?

ŻLE
Prawidłowa odpowiedź to Tess Gerritsen.

4. Dlaczego lubię czytać nie tylko Amerykanów?

Ponieważ według ciebie Amerykanie zbytnio skupiają się na tych modnych schematach w literaturze, a autorzy z innych krajów są bardziej kreatywni i tworzą coś nowego :)

DOBRZE!
Jestem godna podziwu dla twojej dedukcji, ponieważ nie spodziewałam się, że ktoś będzie znał odpowiedź na to pytanie, póki nie wstawię posta po tytułem Dlaczego warto czytać nie tylko Amerykanów?, który jest w trakcie fazy planowania. :)

5. Jaka jest moja ulubiona ekranizacja książki?

Wiem, że lubisz Złoty kompas, ale czy to twoja ulubiona... Nie jestem pewna...

ŻLE
Prawidłowa odpowiedź to Harry Potter.

6. Ile książek mniej więcej książek udaje mi się przeczytać w miesiącu?

Chyba 6-8 :)

DOBRZE!
Zmieściłaś się idealnie w przedziale, który sama ustaliłam ;)

7. Kto jest moim pisarskim autorytetem?

Stephen King? :D

DOBRZE!
Tutaj chyba również nie trzeba nic komentować, prawda? ;)

8. Na jaką premierę czekam aktualnie najbardziej?

Akurat na to pytanie nie umiem odpowiedzieć z jednego powodu - wiesz, że ja rzadko w ogóle śledzę premiery ^^

ŻLE
Siła Niższa Marty Kisiel oraz Ściana Burz Kena Liu :)

9. Dlaczego Jace jest idealny?

Poczucie humoru, nie lubi bałaganu? Chyba jest też w typie twojego księcia na białym rumaku :)

DOBRZE!
Właściwie tylko druga część odpowiedzi, ale mogę to zaliczyć. ;)

10. Co ile dni dodaje posta?

Co 2-3 dni :) ­­

DOBRZE!

11. Co najczęściej pije przy czytaniu?

Herbatę, ale nie żebym pamiętała jaką :P

DOBRZE!
Zwykłą, czarną z cukrem ;)

12. Jaka jest moja ulubiona lektura szkolna?

To chyba była Zbrodnia i kara, ale nie jestem pewna, bo wiesz... Ja i lektury :D

DOBRZE!

13. Czego w moim czytelniczym życiu najbardziej brakuje?

Podejrzewam, że czasu, bo w końcu klasa maturalna, ostatni egzamin zawodowy, a i coś mi się kojarzy, że zamierzasz pisać rozszerzoną matmę na maturce :D

DOBRZE!

14. Ile książek przeczytałam w zeszłym roku kalendarzowym?

Coś ok. 72-74? :)

DOBRZE!
Dokładnie to 73, ale trafiłaś przedziałem, więc uznaję. :)

15. Kto zazwyczaj jest moim ulubionym bohaterem w książce?

Podejrzewam, że tajemniczy mężczyźni w stylu Jace'a :D Albo jakiś bardzo rezolutny detektyw/ pani detektyw, którzy siłą dedukcji i myślenia rozwiązują zagadki :)

ŻLE
Seryjni mordercy są najlepszymi bohaterami :D

Daria odpowiedziała dobrze na 10 z 15 pytań i ten wynik klasyfikuje ją, jako mojego stałego czytelnika :) A wy jak byście odpowiedzieli na te pytania? I w ogóle czy poszło wam dobrze.

PS. Ten post stanowi czystą rozrywkę i nie ma na celu dzielenia moich czytelników na grupy.
PS2. Odpowiedzi są aktualne na początek października 2016.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...