piątek, 23 grudnia 2016

ZAPOWIEDŹ: "Księga Snów" Niny George

2 lutego 2017 roku nakładem Wydawnictwa Otwartego ukaże się kolejna powieść Niny George, znanej wcześniej z Lawendowego Pokoju czy Księżyca nad Bretanią, które oczarowały tysiące czytelników. Tym razem będzie to Księga Snów, który jak sama autorka podaje, kończy cykl powieści, w których zajmowała się problem nieskończoności, życiem po śmierci oraz strachem przed przemijaniem. 

Nie miałam jeszcze sposobności zapoznać się z powieściami Niny George, jednak zrobię w to w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że się nie zawiodę i znajdę w nich coś wyjątkowego, co mnie niesamowicie urzeknie.

A wy lubicie Ninę George? Czytaliście jakieś jej książki? Czekacie również na Księgę Snów? Czy może raczej macie zamiar dopiero się do nich zabrać?

Przy okazji chciałabym również życzyć wam zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia, mnóstwa wspaniałych książek, czasu na ich czytanie oraz miejsce na ich przechowywanie, a przede wszystkim spełnienia każdego najmniejszego marzenia. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...