środa, 30 listopada 2016

Podsumowanie listopada

Jutro już grudzień. Coraz bliżej świat. Coraz bliżej końca roku szkolnego i przede wszystkim coraz bliżej do zakończenia nauki w szkole średniej. Jestem już po próbnych maturach, które niestety nie poszły po mojej myśli. Gdyby to były prawdziwe egzaminy to oczywiście zdałabym, ale wyniki z matematyki mnie nie satysfakcjonuje. Wiem, że stać mnie na więcej, tylko po prostu ostatnio ogromnie zaniedbałam rozwiązywanie zadań maturalnych i przerzucenie się na ich tryb. Ogólnie ostatnio okropnie zaniedbałam naukę i bardziej skupiłam się na eseju na olimpiadę i prowadzeniu bloga, ponieważ okropnie tęskni mi się do codziennego pisania swojej książki lub jakiś opowiadań, a ostatnio brak mi nie tylko czasu, ale również weny i chęci. Oczywiście przeczytałam też mniej niż w październiku, ale jestem zdecydowanie bardziej zadowolona z tych książek, lepiej dobierałam sobie w tymi miesiącu lektury.

Książka miesiąca:

Przeczytane: 7

Marwood Alex Dziewczyny, które zabiły Chloe 7/10
Rees Rod Zima 5/10
Whaley John Corey Chłopak, który stracił głowę 6/10
Ćwiek Jakub Przez stany POPświadomości 8/10
Conan Doyle sir Arthur Studium w Szkarłacie 8/10
Gerritsen Tess Chirurg 9/10
Jemisin N.K. Piąta Pora Roku 8/10

Najgorsza książka: Rees Rod Zima

Tymczasem na blogu:

Wyświetleń: 45 147
Obserwatorów: 133
Polubień fanpage'a: 62

Najpopularniejszy post: Ćwiek Jakub Przez stany POPświadomości


A wam jak minął miesiąc? :)

PS. Co byście powiedzieli na bloga lub posty o życiu początkującego pisarza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...