środa, 31 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia

Jakoś tak ciężko zabrać mi się za tą notkę, bo nie dociera do mnie, że własnie skończył się sierpień i jutro po raz ostatni pójdę na apel inaugurujący rozpoczęcie roku szkolnego. I nawet nie chodzi o to, że ja nie lubię szkoły i nauki. Wręcz przeciwnie, bo wreszcie będę mogła codziennie widywać się z moją przyjaciółką. Tylko po prostu te nieubłaganie mijające miesiące i lata przerażają mnie. Ledwo skończyłam gimnazjum, a już za osiem miesięcy będę zdawać maturę i szukać pierwszej, poważnej pracy. Nie dociera do mnie fakt, że moje dzieciństwo naprawdę się kończy, tak totalnie. Obiecałam również, że pomimo tego zawirowania z nauką, które będę miała do maja postaram się aby na blogu pojawiały się nowe posty i mam jakiś niewielki zapas recenzji, kilka oraz pomysły na posty okołoksiążkowe, więc mam nadzieję, że jakoś to pociągniemy. Chciałabym powiedzieć coś szczególnego, bo mam naprawdę okropnego weltschmerza, a w tym stanie lubię dodawać patosu swoim wypowiedziom, ale naprawdę nie wiem co. Po prostu popatrzcie, jak wyglądał sierpień.

     Książka miesiąca:
Przeczytane: 6
Canavan Trudi Kapłanka w Bieli 7/10
Schmitt Eric-Emmanuel Trucicielka 9/10
Lange Anna Clovis LaFay. Magiczne Akta Scotland Yardu 6/10
King Stephen Joyland 7/10
Ankersen Rasmus Kopalnie Talentów 8/10
Johnson Steven Małe wielkie odkrycia 7/10

Najgorsza książka: Lange Anna Clovis LaFay. Magiczne Akta Scotland Yardu (co nie znaczy, że nie warto ją przeczytać!)

11 komentarzy:

  1. Widzę same dobre książki ci się trafiły :) U mnie podsumowanie jutro ^^
    Ja tam się nie załamuje, że przez naukę mój blog umrze, bo np. cały wrzesień mam zaplanowany. Ale... Ja też nie mogę uwierzyć, że za rok o tej porze nie będę czekała na rozpoczęcie roku szkolnego.....

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę "Joyland" w przeczytanych. Ja tę książkę ocenię pewnie wyżej (przeczytałam ją przedwczoraj i jeszcze recenzji nie ma) bo bardzo mi przypadła do gustu :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam o jedną książkę więcej niż Ty i tak samo jutro zaczynam klasę maturalną. Wierzyć się nie chce, ale muszę mieć nadzieję, że będzie dobrze i że dam sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaargh.apele ssą:/ Gratuluję aktywności w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego sierpnia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też przybija na myśl, że klasa maturalna to już ten czas. ;_;
    Sierpień, jak widzę, bardzo udany. Gratuluję pięknego wyniku i czekam na recenzję "Kapłanki w bieli" - mam straszną ochotę na tę książkę (jak i tę trylogię Canavan ^^).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie "Clovis" to świetna książka, ale pisałam już o tym trochę u siebie :P A co do reszty - dawno czytałam "Trucicielkę", ale pamiętam że zrobiła na mnie spore wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo gratulację! Naprawdę świetny wynik no i też przeczytałam 6 książek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie wiem, ile przeczytałam, muszę to w jakiś dzień sprawdzić na goodreads :)
    Nie przejmuj się, czas i tak zleci, zobaczysz, te 8 miesięcy minie szybciej niż się spodziewasz. Ja pamiętam jak się stresowałam maturą, a już skończyłam studia i drugi rok pracuję :)

    http://tekstykultury.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, czas szybciutko mija... ja już taka stara, ale w ogóle tego nie czuję ;)
    "Clovis LaFay. Magiczne Akta Scotland Yardu" na pewno kiedyś przeczytam, bo książka zapowiada się naprawdę ciekawie :D
    Powodzenia we wrześniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero zaczynam liceum i wydaje mi się to takie... dziwne. Nie dawno bawiłam się całymi dniami, a teraz zbliżam się coraz szybciej do dorosłości i matury. Szok!
    Nie czytałam żadnej z tych książek, ale po ocenach widzę, że ciekawe :)
    Nominowałam Cię do TAGU:
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2016/09/monolog-z-ksiazka-w-doni-dream-about.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...