poniedziałek, 11 stycznia 2016

100 książek, które chce przeczytać. - 2016

Swego czasu dość popularny temat filmików na polskim booktube'ie przeszedł też na blogosferę. Przeszedł też na mnie, bo od dłuższego czasu zastanawiałam się na zrobieniem takiej listy. Będzie się ona pojawiała co roku i, co roku będę sprawdzać ile książek z tej listy udało mi się przeczytać, a ich miejsce zajmą nowe. Szczerze przyznam, że było to dość trudne zadanie, bo jest mnóóóstwo książek, które chciałabym przeczytać, ale w końcu po jakiś dwóch godzinach dumania wyłowiłam przedstawicieli, którzy najbardziej mnie ciekawią. Oto oni!

   
  
  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

  
   
  
  
  


Pewnie nie przeczytam z tej listy zbyt wielu książek, ale to całkiem fajne wyzwanie, więc postanowiłam się w czymś takim spróbować :) Też macie zamiar? Jakie książki będziecie czytać?

27 komentarzy:

  1. Niektóre książki czytałam, o niektórych słyszałam, a niektóre miałam w łapkach np. Aplikacja, ale nie kupiłam, bo byłam wtedy po coś innego, jednak nadal mam ochotę na tę książkę :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam większość z tych książek i były warte uwagi delirium "Ogień i woda" ksiazki Colleen Hoveer "Cień i Kość" są niesamowite pozdrawiam http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilkanaście książek z tej listy czytałam i kilka z chęcią przeczytam :)

    Pozdrawiam serdecznie, Julia!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z książek, które chcesz przeczytać w tym roku, ja również chcę przeczytać :).
    Przedstawiłaś bardzo ciekawe pozycje.
    Pozdrawiam. ~ Julka ☺ ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze polecam ,,Pisane szkarłatem" jak i kontynuację. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie 23 książki z Twojej listy mam przeczytane, a wiele z pozostałych chcę przeczytać. Bardzo ciekawe tytuły podałaś :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Angelfall", "Aplikację", "Delirium", "Plagę samobójców" i serdecznie polecam wszystkie cztery!!
    Ale najbardziej chyba "Aplikację"
    "7 razy dziś" mam, ale na razie nie mogę się zebrać, żeby ją przeczytać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikację skończyłam dosłownie wczoraj i jestem zachwycona! :D

      Usuń
  8. 4 czytałam aż, jedną próbowałam i nie dałam rady :D
    Autobiografia Kuby <3 <3
    NO i planuję też kilka książek z tej listy :P Zresztą zobaczysz, jak zerkniesz na moją listę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj skończyłam czytać Wirusy, które okazały się po prostu GENIALNE! Książka jest naprawdę niesamowita, dlatego gorąco Ci ją polecam! Potrafi nieźle wciągnąć :D
    Widzę, że dużo Kinga się znalazło :)Z jego książek mam za sobą Bazar złych snów, Pana Mercedesa i Carrie, które również mogę Ci polecić, bo są świetne :D
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z twojej listy czytałam już "Metro 2033" i moje nerwy ledwo wytrzymały (w sensie pozytywnym). Za sobą mam również "Folwark zwierzęcy", który polecam serdecznie. Resztę może kiedyś przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dwa życia Kiki Kain" musisz przeczytać, koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coben <3 Uwielbiam jego książki i biorę każdą w ciemno! Do tej pory przeczytałam chyba wszystkie :D
    Poza tym widzę sporo książek, które też chcę przeczytać. min "Kim jesteś, Sky" czy "Maybe someday" albo "Plaga samobójców."
    No i Mistrz i Małgorzata! Wielbię <3
    Apteka Literacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam chyba z cztery, ale też biorę w ciemno :)

      Usuń
  13. Noo mrocznie tu :D
    Dużo Kinga, ale sporo nas zainteresowało tytułów :)
    Powodzenia w wyzwaniu ! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa :D Tak dużo Kinga! A jednak zabrakło jednej z moich ulubionych książek Stephena "Cmętarz Zwieżąt" Naprawdę polecam. Z Twojej listy przeczytałam "Maybe Someday" i parę innych tytułów, ale bardzo niewiele. Sama na półce mam "Bastion" "To" i "Pod Kopułą" które czekaja, że będę miała na nie czas. Wiadomo, to są CEGŁY ale cudowne cegły, jak mniemam :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cmętarz już czytałam. To była moja pierwsza książka Kinga :)

      Usuń
  15. Nie wiem czy potrafiłabym wybrać tylko 100 książek ze swojej o wiele dłuższej listy, to naprawdę trudne :D Z tych, które wymieniłaś, czytałam "Koronę w mroku", "Starter", "Maybe someday" oraz "Złotą krew" i były to świetne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojej listy przeczytałam 8 tytułów, a 11 chciałabym przeczytać. :)
    Jakiś czas temu analizowałam swoją zeszłoroczną listę pod kątem tego, ile pozycji z niej udało mi się przeczytać. Nie tak łatwo redukować liczbę książek, kiedy co rusz pojawiają się na rynku nowe książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kogo ja tu widzę!! Stiega Larssona <3 <3 Przepraszam, ale muszę to napisać KOCHAM TEGO AUTORA, WIĘC KONIECZNIE BIERZ SIE ZA KSIAŻKĘ!! <33 Jeszcze raz przepraszam, ale zawsze tak reaguje na widok jego nazwiska :)
    Czytałam "Nadciąga burza" i muszę przyznać, że powieśc jest bardzo ciekawa. I ten klimat bali, monarchii, zimy i Rosji... ehhh :) Polecam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam "aż" dwie książki z Twojej listy - "Czas Żniw" i "Starter". :p Powodzenia w czytaniu więc! Ja chyba też sobie stworzę taką listę, ale nie wiem, czy zdecyduję się na publikację na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To smutne, ale spośród tej całej masy książek czytałam jedynie "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" i to część pierwszą (swego czasu ta seria była możliwa do kupienia z jakimś czasopismem i raz moja mama kupiła właśnie z częścią pierwszą, a jak dotąd niestety na część drugą nie natrafiłam). I cóż Ci mogę powiedzieć... Książka wciągająca, ale niekiedy trochę irytująca. Mimo to i tak zamierzam sięgnąć po drugą część (a właściwie po drugą połowę książki, haha).
    Bardzo, bardzo, bardzo chcę przeczytać "Fangirl", dlatego, widząc tę książkę na Wattpadzie, bez wahania postanowiłam tam zacząć czytać. Nie jest ona jeszcze przepisana do końca. :(
    Widzę, że dużo na Twojej liście jest lektur autorstwa Stephena Kinga! Jeszcze nie czytałam żadnej książki tego pana, ale kiedyś na pewno po jakąś sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie ''Gwiazda wschodu''. A ''Zwykły człowiek'' nie polecam - wieje nudną jak diabli.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Delirium", Aplikacja, Mroczny sekret, Nie jestem seryjnym mordercą, Folwark zwierzęcych i jeszcze parę innych czytałam. Ale bez wątpienia najlepsze "Mroczny sekret", "Folwark zwierzęcy" - po prostu genialne :) "Mistrz i Małgorzata" kusi mnie najbardziej :)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ambitne plany :D Osobiście wolę nie robić planów, tylko po prostu zdać się na los, ale życzę ci powodzenia i przeczytania jak największej ilości książek z tej listy! ;)
    Pozdrawiam :))

    http://regalnapoddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzamy się tylko co do "Marsjanina", "Folwarku zwierzęcego" i "Czasu żniw" :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość i ja bym chciała przeczytać, a przede wszystkim ,,Drogę" :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...